15 Haziran 2014 Pazar

Kitap İncelemesi=Yakut Kırmızı

Ben bu kitapları kutulu seri olarak almıştım. Blogger'ların çok met ettiği bu seriyi almasam olmazdı. İlk önce elime aldığımda normal bir kitapmış gibi başladı. Ve sonra bana zamanı unutturdu diyebilirim. İlk önce Charlotte dan nefret ettiğimi söylemeliyim. Tamam lafı fazla uzatmadan geçelim yoksa burada bir destan yazdıTNITIM
kitap size zamanı unutturacak gweny ve gideon'nun  aşkı sizi bazen üzecek bazende güldürecek
                                               
                                               İNCELEME
Baş kahramanımız gweny herşeyden habersizdi(kısmen). Kuzeni charlotteın zaman yolcusu olduğunu düşündükleri için onu eğitmişlerdi.Bir gün büyük halası maddy onu şeker almaya  gönderdi gweny tam kapıdan çıkmıştı ki birde zamanda sıçradı. Adından en iyi arkadaşı lesly durumu anlattı ve ardından annesine söyledi annesi onu gizli birliğe  götürdu ve durumu anlattı...
  
kısa kesmek istedim çünkü merakınızı gidermek yerine sizi daha'da merlandırmak istedim =D.  

şimdi size bir şey göstericem
bunlar kitapta önemli bulduğum sayfalar. Ben kitapın üzerine 
işaretlemeyi sevmiyorum bence kirli bir görüntü oluşuyor ve hiç hoşuma girmiyor =I 

















BU DA KİTABIN ARKASI YANİ ALMADAN ÖNCE OKUMANIZ AÇISINDAN İYİ OLUR DİYE DÜŞÜNDÜM.
















İYİ OKUMLAR ...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder